Traditiegetrouw op de René van Kooten website op de laatste dag van het jaar het JAAROVERZICHT van 2013. Wat is er veel te doen en te zien geweest het afgelopen jaar! “Een druk, maar heel leuk jaar” noemde René het zelf. Kijk nog even mee wat een scala aan hoogtepunten 2013 ons bracht:

Februari 2013:

Op 14 februari (Valentijnsdag) was René te gast bij Koffietijd. Hij droeg een Valentijnsgedicht voor, vertelde over Aspects Of Love en werd verrast met een bos rozen door zijn vrouw Tanya. Deze aflevering is nog terug te zien via http://www.koffietijd.nl/uitzendingen/rene-van-kooten-aspects-of-love/

*De rest van het (zeer uitgebreide) jaaroverzicht 2013 vind je hier: http://www.renevankooten.net/index.php/forum/nieuws/112-jaaroverzicht-2013#759